Punka på cykeln, punka på cykeln!


Startade dagen imorse genom att cykla 3km på punkad cykel med tom mage. Jovars! 
Så tog jag och Julia en PW förut, det är dagens uppsättning av träning... Lite väl klent! Ska jag vinna den här jäkla utmaningen är det dags att skruva upp pulsen en hel del. Ska sätta på mig en annan tröja så ska jag strax gå ut och springa 3,5km i bra tempo, sen några armhävningar och situps på det så får jag vara nöjd med dagens träning och sätta ihop ett mer ordentligt träningsschema. Blir väl att kolla in gymet i Örje så att jag kan köra en del spinning, för DET är grejen! 

Snart kommer världens finaste man hem också, vilket alltid gör mig lika glad. Så blir det väl en film och lite mys också innan det är dags att gå och lägga sig. Imorgon är det torsdag och FOTBOLLSTRÄNING ♥



Promise


Kommentera här: