Minisemster!


13/7, då blir det ännu en tattuering!
En dandelion, som jag så länge velat ha, som jag funnit inspirationen till från Skönheten och Odjuret och en sådan visar sig även i Trassel. Som Bell själv sjunger; Vill få en chans att se den stora världen, det är nog det jag önskar mest.

Just nu sitter jag och kollar på när Hannah försöker klippa Daniel, ganska underhållande faktiskt! Har idag gjort sushi helt själv! Äntligen! Är det något jag saknar i Töcksfors så är det sushi, ett gym och ett café! Men nu när vi har en tassimo så får vi vara vårt egna café och nu när jag kan göra sushi så får jag vara min egna kock, och har ju för ett tag sedan investerat i en del träningsredskap, så får helt enkelt agera egen PT ;)




Härlig dag på minisemestern helt enkelt! :)


 
 

Kommentera här: