Kiwi Jonsson...


Jag och Coffer har äntligen hittat rätt!
Om 5 veckor kommer vår lilla pissetjej, som för tillfället kallas för Jonsson eller Kiwi flytta in hos oss! Är så himla glad och trodde verkligen ALDRIG att jag skulle vara det över att få en kATT, men here we are och både jag och Coffer ser verkligen fram emot det. Hon är så himla fin!

Har varit ordentligt förkyld i två veckor nu och imorgon är det seriepremiär! GISSA om jag är förkrossad?! Är ändå uttagen till matchen men kommer starta på bänken, och det är ju inte en idyllisk start på säsongen om man säger så... Buhu! Men hoppas iallafall att jag kommer orka spela lite.

Men nu ska jag åka till Norge och hämta my man på jobbet. Ska först slå in hans "lilla" bytta med fredagsgodis för ca hundralappen som han ska få av mig som vi ska gosa ner oss i soffan med till en film. Ha en bra fredagkväll alla fina männ i skor ♥



Kommentera här: