London, 6/8 -13!

 
Min och Coffers första resa till London, tämli påkostad. Men det var det absolut värt! Hade en fantastisk resa och kunde jag som många andra konstatera att jag ÄLSKAR London! När jag nu tänker tillbaka på London så är det första som kommer upp i huvudet "champinjoner" haha! Kanske för att vi åt det, i MASSOR! Mmmm ♥
Och att resa med Coffer är superkul! Var lite nervös för att han skulle få hemlängtan typ, men vi hade faktiskt mycket roligare än vad jag trodde att vi skulle ha! Så nu längtar jag verkligen tills vi åker nästa gång, hoppas på att ha både tid och pengar till att iallafall ta någon kortweekend innan vi drar till Sydafrika om ca 1 år! WIHOO!

Trodde inte att London skulle vara ett ställe som hade så fruktansvärt god mat att komma med, beroende på turistmängden, men maten var helt klart en stor anledning till att jag vill tillbaka. Den här gången klämde vi väl med alla typiska turistattraktioner; london eye, madame tussaud, london tower, lion king musical, hop on hop of buss, osv osv, vilket gjorde att vi kände lite stress, men det var ju också värt såklart. Men nästa gång jag åker ska jag avsätta en hel dag för shopping och en dag för Harry Potter world och resten av tiden till att äta mat och NJUTA! Och så vill jag gå på musical igen, skämms lite över att säga det, men jag hade nog lite för höga förhoppningar på The lion king...



 
Fanns så himla fina blommor överallt, så jag var TVUNGEN att köpa en liten bukett! - Som vi sedan gav till städerskan... :)







ROOMSERVICE ♥ något jag absolut skulle kunna tänka mig att leva med!



Favorithak: Garfunkels!






Fish n chips, kanske inte riktigt så gott som jag förväntat mig... Men nu kan jag iallafall stryka det på min 100-saker-att-göra-lista!

 
Det gick någon tusenlapp på Starbucks ja... TUR det inte finns i Töx!
 


Haha, min man är så söt!!! Han körde tochversionen, som inte fanns...

"by seeing london, i have seen as much of life as the world can show" - Samuel Johnson
 

Kommentera här: