Vuxenfredag, booooooring


Fredag kväll, Emmas födelsedag, och jag sitter i soffan och önskar att jag hellre vore hos tjejerna och firade än här! Men imorgon är det en mycket lång och körig dag som väntar, så jag får helt enkelt vara vuxen och tråkig nog att stanna hemma den här gången.

Upp tidigt imorgon, städa, löpa ett par varv runt näset. Sen kommer pappa och Agnetha hit runt 09, vilket Coffer inte har någon aning om, det han heller inte vet är att dom har med sig en öppen spis som jag köpt i hemlighet och även vår säng som jag också betalat i hemlighet! Känner mig just nu som världens bästa flickvän faktiskt. Hihi!!!

Tog med Coffer till gymmet förut, för första gången. Kändes lite som att ha med sig ett barn för han provade och dolade nog med varenda maskin, haha. Men det var ett bra pass iallafall, känns i armarna, och hoppas på att det kommer kännas mer i magen imorgon!



- Mina nya tights som jag fick av Coffan i födelsedagspresent! NÖJD SOM FÄN.





 
 

Kommentera här: